kontakt

rozikowyswiat@wp.pl

środa, 15 stycznia 2014

Panterkowo kolorowo

...dziewiczy post czas rozpocząć:) mimo, że dzień nie zaczął się najlepiej to ja na przekór temu "rozjaśnię" go na tyle żeby błyszczał:):)::) Blog powstał za namową najlepszej, najpiękniejszej, najmądrzejszej, najbardziej pozytywnej przyjaciółki jaką można sobie wymarzyć a że ta przyjaźń trwa prawie 20 lat... to oto jestem i dedykuję ten pierwszy post Izabellli i moim dzieciom, które poparły ten pomysł:))::) Jak tu będzie? nie wiem? po mojemu...mój mikro świat którym mogę się podzielić:):)::):) Głównie skupię się tu na swojej nowonarodzonej pasji , którą "uprawiam" od roku w zaciszu swojego domu czyli...malowanie paznokci:):):):


druga odsłona panterkowej wizji:):):):)

5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie Gosieńko :) Cieszę się że tu jesteś i czekam na więcej :) miauuuu ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie...wow...świetne pazurki. Panterkowa wizja na biało-czarno, moje klimaty...fajnie tuuuu.... :)

    OdpowiedzUsuń