kontakt

rozikowyswiat@wp.pl

środa, 16 kwietnia 2014

zazdrość

rośliny są zielone ponieważ zawierają chlorofil...zielony uzyskuje się z połączenia dwóch kolorów ciepłego słońca i chłodnego nieba...zielone może być "światło" ( jakież może być pozytywnym sygnałem, nie tylko na przejściu dla pieszych)...być zielonym w niektórych przypadkach to codzienność:)...nie mieć zielonego pojęcia ( ulubione powiedzenie leniwych:)))...zielony jak szczypiorek pozornie sympatycznie brzmiący wg mnie przywar:) i pozielenieć z zazdrości (uczucie dla słabych?? choć ile trzeba mieć siły żeby się "nakręcać":))...tyle odpowiedników dla "pospolitego" koloru...moja dzisiejsza stylizacja porwana tematem zielonego po prostu go wsadziła za kratki!:) ukarałam zazdrość:):):):) może jak posiedzi to zmądrzeje? życzę dziś ( i nie tylko) wszystkim  zielonego dnia ! aby nikt nie doświadczył skutków zazdrości a tym bardziej nią szastał!!

P.S. w związku z tym,że "mój" kolor jest taki "zgniły" stąd powędrował pod pojęcie zazdrości:):):

"Zaz­drość czer­pie swo­je źródło z kom­pleksów i wygóro­wanych, a nies­pełnionych ambicji."
                                                                                                           Dzień Świstaka  

P.S. temat niewyczerpany powróci:):):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz